Ja

Ja

środa, 6 listopada 2013

W obiektywie Michała.:)

Hej. 
Pierwszą osobą (oczywiście poza moją mamą), która robiła mi zdjęcia był  Michał Głazik,którego mama     poznała na portalu fotograficznym "Obiektywni".Ja miałam wtedy 6 lat.Robi On zdjęcia już dość długo i fotografuje głównie dzieci. Od tej pory było tych sesji całkiem sporo. Bardzo lubiłam kiedy podczas zdjęć opowiadał mi różne historie. 
To pierwsze  jakie zrobił, do historii o nawiedzonym domu.Jest to jedna z moich ulubionych sesji.


.     Następna sesja była o księżycowej księżniczce.


                       Historia o Telimence

                       "Pippi"
        "Mała Hinduska "
                           
                               I jeszcze sporo zwykłych portretów :)

    Tu więcej Jego różnych zdjęć.:) https://www.facebook.com/pages/Pays-de-R%C3%AAve/194421930574229?fref=ts

5 komentarzy:

  1. Już historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julka, fajnie mieć swoich "prywatnych" fotografów ;) Wychodzi na to, że Mama fotografuje Ciebie przez całe Twoje życie, a Michał przez pół Twojego życia! ;) A zdjęcia prześliczne:) Życzę dalszej współpracy z Michał Robi Zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. By się wreszcie przydało coś nowego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Stanki, to ja Mary. Super zdjęcia. Poleciłam Cię na YouTube.
    Pozdro!♥

    OdpowiedzUsuń