Ja

Ja

piątek, 8 listopada 2013

Świetny film

 Dzisiaj będzie o filmie ,ostatnio oglądałam świetny "Szkoła uczuć" w reżyserii Adama Sanhmana Rola głównej bohaterki Jamie ,którą zagrała Mandy Moore była bardzo wzruszająca .Grała Ona młodą dziewczynę chorą na białaczkę .Mój ulubiony fragment filmu ,to scena ,w której Jamie mówi do swojego chłopaka,że jest chora,a ten załamany jedzie prosić swego ojca lekarza o pomoc...nie będę więcej zdradzać,musicie sami obejrzeć. Marzy mi się by kiedyś wcielić się w  podobną rolę do głównej bohaterki.



Była tam również świetna muzyka ,to dwa najlepsze według mnie kawałki.Polecam :)
http://www.youtube.com/watch?v=N2qFabr8UQI
http://www.youtube.com/watch?v=rTvb0FDDAkk

7 komentarzy:

  1. O, nie widziałem tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale za to utworu Mandy Moore od dawna znam i słucham czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja go widziałem 4 razy! Dodam, ze jest córką pastora i interesuje się astronomią.

    OdpowiedzUsuń