Ja

Ja

piątek, 22 listopada 2013

Hej.
Ostatnio w sklepie znalazłam świetną książkę o Audrey Hepburn .Przeczytałam całą w kilka godzin,bardzo mnie wciągnęła.Zawiera dużo ciekawych fotografii ,
Audrey Hepburn żyła w latach 1929-1993 .Była wspaniałą aktorką ,laureatką Oscara.Piękna i elegancka ikona stylu.Współczesne młode dziewczyny próbują naśladować jej styl (szczupła sylwetka,prosty styl,oszczędny makijaż ) .Zaangażowana w działalność humanitarną.
Jej imieniem nazwano odmianę tulipana ,oraz róży herbacianej.
Zanim została sławna szkoliła się na asystentkę dentysty ,a marzyło jej się bycie baletnicą .
Grała w wielu filmach m.in :"Rzymskie wakacje" ,"Śniadanie u Tiffany'ego","My Fair Lady"


    Oskar za "Rzymskie wakacje"



   Audrey                                                                               I ja :)
   Jakiś czas temu mama zrobiła mi zdjęcie,  na którym wcielam się w Audrey :)
   Oprócz tego ,że była wspaniałą aktorka,była też dobrym człowiekiem ,jest wzorem do naśladowania .

1 komentarz:

  1. Moim ulubionym filmem z tą aktorką jest Sabrina. To historia, gdy "brzydkie kaczątko" staje się piękną kobietą! Banał, ale jakże urzekający! Oglądałem ten film wiele razy. Szczerze polecam!
    PS. Mam go w swojej videotece....

    OdpowiedzUsuń